مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:322022-05-28سياسي

تشریح برنامه های پیش بینی شده برای کنگره بین المللی میرزا


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی شهید میرزاکوچک جنگلی برنامه های پیش بینی شده در کمیته های مختلف این کنگره را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ثقتی پیش از ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، اظهار کرد: ساختار دبیرخانه کنگره بین المللی میرزا کوچک بر اساس تدوین 20 برنامه فرهنگی تعریف شده است.

وی با اشاره به دعوت از هنرمندان سراسر کشور برای تولید و طراحی نشان این کنگره، افزود: در راستای برگزاری بهتر این کنگره برگزاری اجلاس چهارگانه در تهران، قم، کربلا و رشت در دستور کار قرار دارد.

ثقتی اضافه کرد: اجلاس تهران با حضور سفرا و وزرا و نمایندگان مجلس، با هماهنگی انجمن مفاخر و فرهنگستان زبان فارسی در برج میلاد برگزار و اجلاس قم نیز با محور مقاومت انجام می شود و برگزاری اجلاسی نیز در قالب همایش اربعین حسینی در شهر کربلای عراق با عنوان میرزا، نماد تاسی از امام حسین (ع) در دستور کار دبیرخانه این کنگره بین المللی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برپایی غرفه میرزاکوچک خان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ادامه داد: در اجلاس دو روزه در تالار مرکزی رشت نیز علاوه بر سخنرانی یکی از سران قوای مقننه و یا قضاییه، و تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های پیش بینی شده برای کنگره بین المللی میرزا

تشریح برنامه های پیش بینی شده برای کنگره بین المللی میرزا