مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:272022-05-29حوادث

کشف 90 درصد جرایم در کمتر از یک ماه/ جرم پیچیده کشف نشده نداریم


بیش از 90 درصد از جرایم جنایی در کشور کمتر از یک ماه کشف می شود و این نتیجه توانمند بودن و عالم بودن کارآگاهان ما در پلیس آگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس آگاهی فاتب گفت: کار اصلی پلیس آگاهی کشف جرم است، هرچند پیشگیری از اصل کار است اما کشف جرم هم مسأله ای مهم در جرم رخ داده است.

وی افزود: صحنه جرم بعد از اینکه جرم رخ می دهد توسط پلیس آگاهی مورد بررسی قرار می گیرد تا از این طریق راهی برای دستیابی به مجرم پیدا شود.

قنبری بیان کرد: امروزه توانمندی پلیس آگاهی دو برابر شده است و برای کشف جرم از راه های علمی جدا از مواردی که در صحنه جرم وجود دارد استفاده می کند.

رییس پلیس آگاهی گفت: اشرافیتی که پلیس آگاهی بر مجرمین کشور دارد کامل است و تمام اقدامات مجرمان را تحت نظر داریم.

قنبری بیان کرد: بیش از 90 درصد از جرایم جنایی در کشور کمتر از یک ماه کشف می شود و این نتیجه توانمند بودن و عالم بودن کارآگاهان ما در پلیس آگاهی است.

وی افزود: امروز در کشور جرم مهم و پیچیده و کشف نشده ای که مردم را آزار دهد خیلی کم داریم در واقع می توانم بگویم اصلاً نداریم.

رییس پلیس آگاهی با اشاره به جغرافیای جرم گفت: جغرافیای مکانی و زمانی جرم به شدت مورد توجه پلیس آگاهی است و همین اکیپ واکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 90 درصد جرایم در کمتر از یک ماه/ جرم پیچیده کشف نشده نداریم

کشف 90 درصد جرایم در کمتر از یک ماه/ جرم پیچیده کشف نشده نداریم