افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینمادبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کار های اینترنتی و عموم مردم، - به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کار های اینترنتی و عموم مردم، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) افزایش یافت. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کار های اینترنتی و عموم مردم، به اطلاع فعالان اقتصادی و مصرف کنندگان محترم حوزه تجارت الکترونیکی می رساند:طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکل های تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار می شود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت 8 الی 14:30 بود، از ابتدای خردادماه به ساعت 8 الی 17 افزایش یافته است. علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |