مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-29بين الملل

ترامپ: لیز چنی عاشق جنگ های خونبار است


دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، لیز چنی را برای دوست داشتن جنگ های بی پایان، مزخرف و خون بار سرزنش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، لیز چنی وکیل و سیاسمتدار آمریکایی و دختر بزرگ دیگ چنی معاون سابق رییس جمهور آمریکا را، برای دوست داشتن جنگ های بی پایان، مزخرف و خون بار سرزنش کرد.

براساس گزارش هیل، وی اظهار کرد خانواده چنی آتش افروزان سرسختی هستند که طی دهه ها در درگیری های مختلف در آمریکا نقش داشته و خون آمریکایی های زیادی را ریخته و ثروت و سرمایه بیشماری از آمریکا را به سراسر جهان فرستاده اند.

ترامپ با اشاره به تقابل چنی با او بر سر خروج نظامیان آمریکا از سوریه در سال 2019، تصریح کرد به دلیل خوی جنگ افروزانه لیز چنی، او مخالف این اقدام بود.

رییس جمهور سابق آمریکا افزود: لیز چنی سردسته افرادی است که سعی می کنند آمریکا را به سمت جنگ با روسیه یا هرکشور دیگری پیش ببرند.

ترامپ ضمن انتقاد از تصویب بسته کمک های نظامی جدید به اوکراین به ارزش 40 میلیارد دلار در سنای آمریکا، خاطرنشان کرد تصویب این رقم برای کمک به اوکراین در حالی است که بسیاری از خانواده های آمریکایی به علت کمبود شیرخشک کودکان، حتی قادر به سیرکردن شکم نوزاد خود هم نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: لیز چنی عاشق جنگ های خونبار است

ترامپ: لیز چنی عاشق جنگ های خونبار است