مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-30فرهنگي

اکران فیلم های برگزیده جشنواره پویانمایی در مازندران


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: همزمان با روز پویانمایی فیلم های برگزاری جشنواره در مراکز تحت پوشش استان اکران می شود.

- محمدعلی یزدان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم زمان با روز پویانمایی، فیلم های پویانمایی برگزیده کودک جشنواره بین المللی پویانمایی در مراکز کانون پرورش فکری مازندران اکران می شود، افزود: دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از 8 لغایت 12 خرداد 1401 در تهران در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: یکی از بخش های جنبی جشنواره برگزاری روز پویانمایی است که بر همین اساس 12 خرداد هم زمان در سراسر کشور، انیمیشن های برگزیده بخش کودک دوره های پیشین جشنواره در سراسر کشور و همچنین مراکز فرهنگی هنری و کتاب خانه های سیار روستایی کانون مازندران اکران می شود.

وی تاکید کرد: این برنامه، به منظور گرامی داشت روز پویانمایی و همچنین آشنایی بیشتر مربیان و اعضای کانون و اولیای تربیتی با پویانمایی و اهمیت آن در زندگی کودکان است.

در روز پویانمایی 12 خرداد ساعت 9 و 30 دقیقه فیلم های برگزیده یک بخش کودک همزمان یک سانس در سالن های مراکز استان ها و کتاب خانه های سیار روستایی در سراسر کشور و استان مازندران نمایش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های برگزیده جشنواره پویانمایی در مازندران

اکران فیلم های برگزیده جشنواره پویانمایی در مازندران