مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:322022-05-30اقتصادي

دره خواجه چاروسا پروژه ای 17 ساله میانه در طلسم وعده ها


پروژه انتقال آب دره خواجه چاروسا که با اتمام وعده یکساله پیش بینی شده بود هم اکنون با گذشت 17 سال به سرانجام نرسیده و زمان اتمام و بهره برداری آن به وعده های امروز و فردای مسئولان نامشخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، پروژه انتقال آب دره خواجه به زمین های کشاورزی بخش چاروسا از سال 1385 آغاز و با هزینه هشت میلیارد تومان در سال 92 به صورت نمادین به بهره برداری رسید اما با تعطیلی این طرح، آبرسانی به حدود 400 هکتار زمین کشاورزی قطع شد.

مطالبه گری مردم چاروسا برای اتمام این پروژه و حساسیت آن باعث شد تیرماه سال گذشته دادستان و رییس دادگستری وقت شهرستان کهگیلویه به همراه رییس دادگستری چاروسا از این پروژه بازید به عمل آورند.

مسئولان قضایی در این بازدید از برخورد با عاملان تعطیلی طرح انتقال آب به دره خواجه چاروسا خبر دادند.

حجت الاسلام صادق انصاری پور رییس دادگستری چاروسا در بازدید از این طرح گفته بود: این طرح با هزینه زیاد افتتاح شد ولی هم اکنون راکد است و امیدواریم با حساسیت دستگاه قضا و و ورود بازرسی کل کشور شاهد برخورد با عوامل تعطیلی این طرح باشیم.

وی در تماس تلفنی با رییس سازمان برنامه و بودجه استان از پیگیری و تخصیص اعتبار به این پروژه در سال 1400برای تکمیل شدن آن خبر داد بود و گفت: امیدواریم با توجه به تخصیص اعتباربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دره خواجه چاروسا پروژه ای 17 ساله میانه در طلسم وعده ها

دره خواجه چاروسا پروژه ای 17 ساله میانه در طلسم وعده ها