مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-30ورزشي

اردوی فرنگی کاران تا بازگشت مسافران قزاقستان ادامه دارد


اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با وجود اعزام تیم منتخب ایران کشورمان به تورنمنت بین المللی قزاقستان همچنان در خانه کشتی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در حالی شب گذشته برای حضور در رقابت های بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف به شهر آلماتی قزاقستان اعزام شد که اردوی تیم ملی همچنان برپاست و شاگردان محمد بنا در حال تمرین هستند.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و با توجه به برگزاری رقابت های بین المللی قزاقستان طی روزهای 12 تا 15 خردادماه، دیگر کشتی گیران حاضر در اردو فعلاً به تمرینات خود ادامه می دهند تا این تیم از قزاقستان بازگردد.

سپس این مرحله از تمرینات تعطیل می شود و دور بعدی اردوی فرنگی کاران پس از چند روز استراحت از روز 21 خرداد آغاز خواهد شد.

ترکیب تیم اعزامی کشتی فرنگی کشورمان به قزاقستان را پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور در 60 کیلوگرم، میثم دلخانی در 67 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در 72 کیلوگرم، محمدرضا مختاری در 77 کیلوگرم، پژمان پشتام در 82 کیلوگرم، رامین طاهری و علی شریفی در 87 کیلوگرم، مهدی فلاح در 97 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم تشکیل می دهند که با سرمربیگری محمد بنا و مربیگری رسول جزینی، بهروز حضرتی پور و رحیم گیوی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی فرنگی کاران تا بازگشت مسافران قزاقستان ادامه دارد

اردوی فرنگی کاران تا بازگشت مسافران قزاقستان ادامه دارد