مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-30اقتصادي

خرید قراردادی جایگزین خرید تضمینی می شود


مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران گفت: خرید قراردادی جایگزین خرید تضمینی می شود و در این زمینه شرکت های تعاونی ورود می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس امروز علی اکبر صدراخانی در نشست خبری اعلام کرد: کشت قراردادی جایگزین خرید تضمینی دولتی می شود و در این زمینه شرکت های تعاونی ورود خواهند کرد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران گفت: ورود دولت به کشت قراردادی محصولات کشاورزی باعث می شود ضرر و زیانی که به دولت وارد می شد، کاهش یابد.

وی افزود:چشم انداز آینده شرکت های تعاونی روستایی این است که در این زمینه به دولت کمک کنند و به عنوان مباشر خرید در روستا ها همکاری کنند.

  وی با بیان اینکه 4000 شرکت تعاونی در کشور با4 میلیون و 600 هزار نفر وجود دارد, گفت: ظرفیت ها تنها  در بخش خرید تضمینی نیست بلکه در دیگر بخشهای خدماتی می تواند به کشاورزان کشور کمک کند.

علی اکبر خانی در ادامه با بیان اینکه اتحادیه مرکزی به حمایت از بخش در نظر دارد از شهریور سال گذشته تاکنون 110,000تومان محصولات کشاورزی به صورت توافقی خریداری کردیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که میزان سودآوری شما از خرید از کشاورزان چقدر است؟ و آیا این سود را بین اعضا توزیع می کنید،؟ گفت: در سال 1399 به میزان 20 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید قراردادی جایگزین خرید تضمینی می شود

خرید قراردادی جایگزین خرید تضمینی می شود