مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-30حوادث

دستگیری کلاهبرداران 600 میلیارد ریالی در فردیس


جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت:با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس اعضای باند کلاهبرداران ملکی با اعتراف به 17 فقره کلاهبرداری با ارزش 600 میلیارد ریال در این شهرستان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر انجام کلاهبرداری با شیوه های خاص از سوی متصدی یک مشاور املاک در شهر فردیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی اولیه حاکی از این بود که متصدی یک مشاور املاک با همدستی 2 نفر دیگر اقدام به فروش و اجاره دادن املاک افرادی می کند که اقدام به فایل کردن ملک خود در این سایت مسکن کرده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه پس از انجام تحقیقات میدانی از سوی کارآگاهان، با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه متهم اصلی پرونده در شهر فردیس شناسایی و پس از چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت، در یک اقدام غافلگیرانه به همراه همدستانش دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به انجام کلاهبرداری ملکی تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته از سوی کاراگاهان، تاکنون 17 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته از سوی این باند حدود 600 میلیارد ریال برآورد می شود، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران 600 میلیارد ریالی در فردیس

دستگیری کلاهبرداران 600 میلیارد ریالی در فردیس