مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-30سياسي

گسترش همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی کرمانشاه


رییس تبلیغات اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگوی تلفنی بر گسترش همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر دوشنبه نهم خرداد ماه 1401 حجت الاسلام محمد قمی رییس تبلیغات اسلامی در تماس تلفنی با سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

حجت الاسلام محمد قمی رییس تبلیغات اسلامی از جلسات همکاری وزارت آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در سطح کشور که زمینه ساز گسترش اسلام ناب و انقلاب اسلامی خواهد شد نکاتی بیان کردند و از سطح همکاری دوطرفه در استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کردند.

رییس تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی نه تنها در زمینه دانش آموزان بلکه در سطح معلمان و اساتید خود را مسئول می داند و از گسترش همکاری ها استقبال کند.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: در جریان این گفتگو در مورد مسائل مهم فرهنگی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و درخواست شد که به استان کرمانشاه به صورت ویژه توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین در مورد همکاری و هم افزایی بیشتر آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در کشور و استان کرمانشاه تبادل نظر صورت گرفت و بر همکاری های دوجانبه فرهنگی و تعامل هرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی کرمانشاه

گسترش همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی کرمانشاه