مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-30سياسي

سیاست گذاری دولت بر قطع دست واسطه ها و دلالان است


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: سیاست گذاری جدیدی در کشور شکل گرفت تا دست واسطه ها و دلالان در قاچاق کالا را قطع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جابری انصاری ظهر دوشنبه در نخستین شورای اطلاع رسانی استان البرز که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته شورای اطلاع رسانی با ترکیب دیگری برگزار می شد اما در سال جاری بنا بر تصمیم گیری هایی مقرر شد که از ظرفیت رسانه ها و مدیران روابط عمومی فرمانداری ها نیز در این جلسات استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید به موضوع فضای مجازی به صورت جدی توجه و پرداخته شود، تصریح کرد: در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیت های موجود همچون فضای مجازی می توانیم در پیشبرد اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم گامی بزرگ در اصلاح هدفمندی یارانه ها برداشت.

وی ادامه داد: در همین راستا سیاست گذاری جدیدی در کشور شکل گرفت تا دست واسطه ها و دلالان در قاچاق کالا را قطع کنند و شکل جدیدی برای رسیدن عوائد حوزه هدفمندی به مصرف کننده ها را شاهد باشیم.

جابری خاطرنشان کرد: این اقدام شجاعانه را به نوعی در دولت های قبلی به بهانه های مختلف از آن عبور کردند ولی رییس جمهور دولت سیزدهم با شجاعت در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست گذاری دولت بر قطع دست واسطه ها و دلالان است

سیاست گذاری دولت بر قطع دست واسطه ها و دلالان است