مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-30ورزشي

تشکل های صنفی ورزشی و بخش خصوصی در ورزش تقویت شود


کارآفرین ورزشی و مسئول برگزاری نمایشگاه ورزش و سلامت گفت: تشکل های ورزشی و تقویت بخش خصوصی یکی از خلاءهای ورزش استان اصفهان به شمار می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت و خدمات وابسته اظهار داشت: این نمایشگاه به صورت اختصاصی برای اولین بار در اصفهان بدون عناوین دیگر برگزار می شود.

وی افزود: در دنیا همه اقدامات ورزشی را بخش خصوصی انجام می دهد و برگزار کننده هم به عهده آنهاست و روند رو به صعودی دارند که به دلیل ساختار و فرآیندهای موجود، خروجی و دستاوردهای بیشتری را شاهد هستیم.

مسئول برگزاری نمایشگاه ورزش و سلامت خاطر نشان کرد: وضعیت ورزش اصفهان هم با همکاری بخش خصوصی بهبود پیدا می کند و نمایشگاه ها، خاستگاه هایی هستند که بخش خصوصی ورزش را تقویت می کند.

وی ادامه داد: در واقع بخش خصوصی یک خلأ در ورزش اصفهان است و این نمایشگاه روند مثبتی را تا برگزاری به جای گذاشته و امیدواریم سال های آینده با سابقه درخشانی برگزار شود.

رحیمی با بیان اینکه ورزش اصفهان ظرفیت و جایگاه بالایی در الگو شدن برگزاری نمایشگاه ورزشی در مسیر کارآفرینی و اثرگذاری سلامتی و ارتقا ورزش دارد، تصریح کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی از دیگر اهداف این نمایشگاه است که این اقدام در کشورهای توسعه یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های صنفی ورزشی و بخش خصوصی در ورزش تقویت شود

تشکل های صنفی ورزشی و بخش خصوصی در ورزش تقویت شود