مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:522022-05-30اقتصادي

بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در پروژه دره گردوی اراک بررسی می شود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلان شهر اراک گفت: بسته پیشنهادی اوقاف و امور خیریه برای سرمایه گذاری در پروژه دره گردوی اراک در صحن رسمی شورا بررسی می شود.

- پیمان عین القضاتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک پیرامون آخرین وضعیت دره گردشگری گردو اظهار کرد: در نشست اخیر کمیسیون فرهنگی بطور تخصصی به منطقه گردشگری دره گردو پرداخته شد و طرح هایی خوبی در راستای توسعه آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که بخشی از اراضی دره گردو موقوفه است، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان یک بسته سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در 3 سناریوی تفریحی، ورزشی و  فراغتی را مطرح کردند که طرح پیشنهادی قرار است در صحن شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی کلان شهر اراک با بیان اینکه شهرداری اراک باید در اولین فرصت مدیری توانمند، شایسته، جهادی و دارای انگیزه برای توسعه دره گردو منصوب کند، بیان داشت: آنچه برای شورا و مردم اراک مهم است آغاز عملیات عمرانی و تکمیل زیرساخت هاست که باید قبل از شروع فصل سرما آغاز شود.

عین القضاتی ادامه داد: شهردای در بودجه 1401 پیشنهاد 10 میلیاردی برای توسعه دره گردو داشت که با آن مخالفت و بودجه 70میلیاردی مصوب شد و شورا آمادگی دارد به خاطر افزایش رضایت مندی مردم و تسریع در اقدامات عمرانی پروژه، بودجه را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در پروژه دره گردوی اراک بررسی می شود

بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در پروژه دره گردوی اراک بررسی می شود