مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-30سياسي

اجرای سالی یک طرح بزرگ در شهر جهانی/سهم 68 درصدی طرح های عمرانی از بودجه


شورای شهر یزد در تلاش برای اجرای سالی یک طرح بزرگ در شهر جهانی یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله سیفی، روز دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به برگزاری جلسات شورای شهر یزد اظهار داشت: شورای ششم یکی از شوراهای قانون مدار است و همه 11 عضو شورا بر رعایت قانون در تصویب و اجرای طرح ها تاکید دارند.

وی از تلاش برای تحقق مدیریت واحد شهری توسط اعضای شورای شهر یزد خبر داد و افزود: بر این اساس مشکلات موجود میان شهرداری و سایر دستگاه ها شناسایی و احصا شده و جلسات شورایی برای رفع این مشکلات تشکیل شده و از این طریق توانسته ایم برخی از مشکلاتی که سالها حل نشده باقی مانده بود را رفع کنیم.

سیفی در مورد تصویب بودجه شهرداری نیز بیان کرد: تمامی اطلاعات مربوط به بودجه شهرداری در سایت شفافیت قرار گرفته و مراحل بررسی و تصویب آن نیز بدون تاخیر و وقفه و بر اساس برنامه زمان بندی اجرا شده است.

رییس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه بودجه سال گذشته شهرداری یزد هزار و 800 میلیارد تومان بوده که به نظر می رسد، هزار و 700 میلیارد آن تحقق پیدا کند، اظهار داشت: رقم دقیق تحقق بودجه شهرداری یزد به زودی اعلام خواهد شد.

سیفی یادآور شد: بودجه سال 1401 شهرداری یزد نیز 2 هزار و 227 میلیارد تومان است که بخش عمده ای از این رقم مربوط به پروژه های عمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سالی یک طرح بزرگ در شهر جهانی/سهم 68 درصدی طرح های عمرانی از بودجه

اجرای سالی یک طرح بزرگ در شهر جهانی/سهم 68 درصدی طرح های عمرانی از بودجه