مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-30سياسي

دستگاه قضایی برای پیشبرد اهداف عالی خود نیازمند مشارکت مردم است


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: نقد دلسوزانه توأم با ارائه راهکار و مطالبه گری مورد تأیید دستگاه قضایی است و در این راستا برای پیشبرد اهداف عالی خود نیازمند مشارکت مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در همایش تبیین و بررسی ابعاد و زوایای حقوق عامه با تأکید بر مسائل استان کردستان، ضمن تسلیت حادثه متروپل آبادان، اظهار داشت: دستگاه قضایی در راستای پیشبرد اهداف عالی خود و احقاق حق و اجرای عدالت، نیازمند مشارکت فعال مردم است.

رییس کل دادگستری استان کردستان تأکید کرد: از آغاز دوره تحول قوه قضاییه نقش مردم و مطالبه گری مردم در مسائل مختلف از جمله حقوق عامه ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: در راستای دستورالعمل نحوه مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضاییه، می توان گفت که از محوری ترین سیاست های دستگاه قضایی مشارکت مردم در امور مختلف این قوه است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: نظرات تخصصی ریاست محترم قوه قضاییه در نشست های مختلف با اقشار مختلف مردم بیانگر اهمیت مشارکت مردم در سیاست های عالی قوه قضاییه است.

وی افزود: هر جایی نقض قانون و هنجارها و ارزش ها شکل می گیرد از مصادیق نقض حقوق عامه می باشد که گاهی اوقات توسط شخص حقیقی و گاهی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی برای پیشبرد اهداف عالی خود نیازمند مشارکت مردم است

دستگاه قضایی برای پیشبرد اهداف عالی خود نیازمند مشارکت مردم است