مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 18:422022-05-30سياسي

10 سرپرست و وزیر در آموزش و پرورش فقط در 11 سال/ سند تحول درگیر جابجایی مدیران


زمانی می توانیم بیان کنیم سند تحول اجرایی شده است که یک معلم در مدرسه از انگیزه وافی و کافی برخوردار باشد؛ باید به دست اندرکاران مدرسه اعتماد کنیم و آنها را یاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حبیب الله گودرزی عضو شورای عالی آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان زنده یاد علاقه مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، درباره اقداماتی که نمایندگان فرهنگیان در شورای عالی انجام داده اند، اظهار کرد: اولین جلسه ای که در شورای عالی آموزش و پرورش تشکیل شد، جلسه 961 در آذرماه 98 بود که دقیقا مصادف با زمانی شد که دانش آموزی کتک خورده بود و معلم مقصر نبود و ما از معلم دفاع کردیم.

وی ادامه داد: همیشه تلاش کردیم در پیش از دستور جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، دغدغه هایی که فرهنگیان دارند به سمع نظر وزیر آموزش و پرورش و اعضای شورا برسانیم.

گودرزی با بیان اینکه کسانی که می خواهند قانون درباره آموزش و پرورش وضع کنند و در سطح ملی تصمیم بگیرند باید از کف مدرسه اطلاع دقیق داشته باشند، گفت: باید برای تصمیم گیری و سیاست گذاری صحیح هم فهم و نگرش راهبردی و کلی داشت و هم صحنه عملیات را لمس کرد؛ در این خصوص حضور سه معلم به نمایندگی از معلمان خیلی مؤثر واقع شده است؛ شاید صدای ما رسا نبوده است اما سعی کردیم زبان گویای فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سرپرست و وزیر در آموزش و پرورش فقط در 11 سال/ سند تحول درگیر جابجایی مدیران

10 سرپرست و وزیر در آموزش و پرورش فقط در 11 سال/ سند تحول درگیر جابجایی مدیران