مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-30سياسي

جهاد دانشگاهی باید عهده دار اجرای پروژه های بزرگ ملی در کشور شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس جدید جهاد دانشگاهی صبح امروز (دوشنبه 9 خردادماه 1401) در بدو ورود به این نهاد، - روح الله دهقانی فیروزآبادی گفت: 10 سال قبل از آنکه در جهان به فکر راه اندازی پارک های علم و فناوری باشند، کشورمان با تشکیل جهاد دانشگاهی در جهت ارتباط صنعت و دانشگاه و تولید فناوری ها و نوآوری های موردنیاز جامعه قدم برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس جدید جهاد دانشگاهی صبح امروز (دوشنبه 9 خردادماه 1401) در بدو ورود به این نهاد، با همراهی دکتر حمیدرضا طیبی، در جمع هیات رییسه جهاد دانشگاهی حضور یافت.

* به مقوله جهاد اعتقاد راسخ دارم دکتر دهقانی فیروزآبادی در این مراسم به سخنرانی چند سال گذشته خود در حضور رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همان گونه که در آن سخنرانی نیز اشاره کردم، به مقوله جهاد اعتقاد راسخ دارم و بر این باورم تنها نسخه مسائل اقتصاد فناوری و نوآوری کشور مسئله جهاد است که این جهاد می تواند جهاد دانشگاهی، جهاد خودکفایی و یا جهاد سازندگی باشد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع رعایت اخلاق و بیان اینکه بزرگ ترین مشکل دولت، سازمان ها و مردم را ضعف در این امور می دانم، گفت: قدردانی در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای دارد و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی باید عهده دار اجرای پروژه های بزرگ ملی در کشور شود

جهاد دانشگاهی باید عهده دار اجرای پروژه های بزرگ ملی در کشور شود