مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 22:222022-05-30سياسي

رفع کمبود میادین میوه و تره بار/ تعیین تکلیف خیابان 17 شهریور


شهردار تهران با اشاره به اقدامات و برنامه ها جهت رفع کمبود میادین میوه و تره بار گفت: تعیین تکلیف خیابان 17 شهریور به زودی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهر، نشست هم اندیشی شهردار تهران با نخبگان منطقه 13 امروز 9 خرداد 1401 برگزار شد.

در ابتدای نشست عباس جهانگیری نویسنده و ناشر و مسئول انتشارات حافظ با اشاره به رزومه خود عنوان کرد: کتابی نوشته ام که اطلاعات مربوط به منطقه 13 در آن آورده شده است؛ تهران نو در منطقه 13 از محله های قدیمی است که توسط فرانسوی های مقیم ایران بنا شده و دارای خیابان بندی منظم است و نامگذاری خیابان های آن سرگذشت جالبی دارد.

وی در این نشست کتاب خود را به شهردار تهران تقدیم کرد.

ژاپن 100 ساله پیر شد، ایران 30 ساله امیرعلی فریدون فر رییس اداره بهداشت شهر تهران نیز در این نشست عنوان کرد: اولین شهری که در ایران گواهی شهر سالم را گرفته شهر سهند بود و امیدواریم در منطقه 13 با 80 مولفه به این مهم دست پیدا کنیم؛ برای گرفتن گواهی شهر سالم باید زحمات زیادی کشیده شود و نیاز به حمایت شهرداری تهران دارد.

فریدون فر در ادامه درباره وضعیت جوانی جمعیت در کشور بیان کرد: ژاپن در 100 سال پیر شد و ایران در 30 سال؛ بنابراین تا سال 1415 برای جوان سازی جمعیت وقت داریم و باید با بسته های تشویقی و حمایت دولت بتوانیم فرزند آوری را گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کمبود میادین میوه و تره بار/ تعیین تکلیف خیابان 17 شهریور

رفع کمبود میادین میوه و تره بار/ تعیین تکلیف خیابان 17 شهریور