مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 07:072022-05-31فرهنگي

آخرین وضعیت پروانه نمایش «برادران لیلا»


جواد نوروزبیگی تهیه کننده «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی به تشریح آخرین وضعیت این فیلم سینمایی برای اکران عمومی پرداخت.

- به گزاشر تابناک ، جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تقاضای این فیلم برای دریافت پروانه نمایش از سازمان سینمایی گفت: زمانی که فیلم هنوز آماده نبود و هنوز کارهای نهایی آن باقی مانده بود، به صورت خیلی اتفاقی و در حاشیه حضور سعید روستایی در جشنواره سزار، بخش هایی از فیلم از سوی کمپانی والت پانچ دیده شد و آن ها تمایل اولیه خود را برای کار بر روی این فیلم ابراز کردند.

طبق مشورتی که در آن مقطع داشتیم، احساس کردیم تا زمانی که فیلم نهایی می شود و این کمپانی هم روی آن کار می کند، ما می توانیم پروانه نمایش را دریافت کنیم.

وی افزود: در روند اجرایی اما مشکلاتی به وجود آمد که فیلم دیرتر از مقطعی که لازم بود آماده شد و در این فاصله فیلم برای حضور در جشنواره کن پذیرفته شد.

به عنوان تهیه کننده ای که همواره برمبنای قانون حرکت کرده ام، هرگز نمی پذیرفتم که فیلم به صورت غیرقانونی در جشنواره ای حضور داشته باشد.

به همین دلیل بلافاصله از سازمان سینمایی درخواست جلسه برای دریافت پروانه نمایش کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروانه نمایش «برادران لیلا»

آخرین وضعیت پروانه نمایش «برادران لیلا»