مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-31سياسي

اقدام انقلابی مجلس عراق معادله را تغییر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان اقدام انقلابی مجلس عراق معادله را تغییر داد نوشت: - اقدام روز پنجشنبه گذشته پارلمان عراق مبنی بر تصویب قانون جرم انگاری برقراری و عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی که با اجماع آراء همه 275 نفر شرکت کننده در جلسه پارلمان همراه گردید، به معنی واقعی کلمه یک رخداد تاریخی و نقطه عطف در تحولات منطقه ای به حساب می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان اقدام انقلابی مجلس عراق معادله را تغییر داد نوشت: اقدام روز پنجشنبه گذشته پارلمان عراق مبنی بر تصویب قانون جرم انگاری برقراری و عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی که با اجماع آراء همه 275 نفر شرکت کننده در جلسه پارلمان همراه گردید، به معنی واقعی کلمه یک رخداد تاریخی و نقطه عطف در تحولات منطقه ای به حساب می آید.

از این رو دولت انگلیس این مصوبه را قانون هولناک و دولت آمریکا آن را موجب نگرانی عمیق خواند و در سطح سیاسی این مصوبه به عنوان آغازی بر تغییر روند سیاسی کشور های عربی تعبیر گردید.

درخصوص این موضوع نکاتی وجود دارد: 1- پارلمان عراق در جلسه روز پنجشنبه پنجم خرداد ماه خود، پیش نویس پیشنهادی گروه مقتدا صدر در مورد جرم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام انقلابی مجلس عراق معادله را تغییر داد

اقدام انقلابی مجلس عراق معادله را تغییر داد