مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-31فرهنگي

فیلم عنکبوت مقدس با پول منافقینِ ساکن سوئد تولید شده است


یک فعال فرهنگی با اشاره به تامین مالی فیلم «عنکبوت مقدس»توسط منافقینِ ساکن سوئد، گفت: این فیلم در نگاه منتقدین و کارشناسان به دلیل شعاری بودن در رده پایین اهمیت قرار می گیرد.

- میکاییل دیانی دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و فعال فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به فیلم عنکبوت مقدس گفت: کسانی که این فیلم را در جشنواره کن دیده اند بر ضدایرانی و ضد مذهبی بودن آن تاکید دارند، سازندگان این فیلم برای اینکه علیه اسلام و مردم فیلم بسازند، حتی داستان قاتل زنجیره ای مشهد سعید حنایی را نیز به شکلی اساسی تحریف کرده اند.

وی عنکبوت مقدس را در راستای پروژه کلان ایران هراسی دانست و تصریح کرد: این فیلم در جشنواره کن هم در رده آخر جدول نگاه منتقدان و فیلمسازان قرار گرفت و به عنوان فیلم درجه دو به آن نگاه شد.

این فعال فرهنگی گفت: پروژه کلان ایران هراسی در دنیا جریان دارد به همین دلیل شاهد هستیم فیلم هایی که ایران را کشوری سیاه نشان می دهند، در این جشنواره جایزه می گیرند.

 البته می توان این اقدامات را مصداق خاک پاشیدن به آفتاب دانست هرچقدر هم برخی بخواهند با تصاویر بدوی و دروغین چهره ایران را مخدوش کنند به اهدافشان نمی رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم عنکبوت مقدس با پول منافقینِ ساکن سوئد تولید شده است

فیلم عنکبوت مقدس با پول منافقینِ ساکن سوئد تولید شده است