مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 14:022022-05-31اقتصادي

دستِ «دولت» برای حمایت از دانش بنیان ها باز شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی و عملیات توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، - رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان مبتنی بر چالش های و موانع تدوین شده و توانسته تا حد زیادی این موانع را در بخش های دولتی از پیش پای شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی و عملیات توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، با اشاره به ابلاغ قانون جهش تولید دانش بنیان، گفت: این قانون با هدف رفع موانع و تسهیل توسعه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مصوب و ابلاغ شده است.

دبیر ستاد هماهنگی و عملیات توسعه اقتصاد دانش بنیان استان با اشاره به ظرفیت های خوب این قانون در حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور، گفت: پیش از این قانون تولید دانش بنیان را داشتیم، اما هیچ قانونی تا به امروز به این حد کامل و جامع در حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور تدوین و ابلاغ نشده است.

آزادی افزود: قانون جهش تولید دانش بنیان مبتنی بر چالش های و موانع تدوین شده و توانسته تا حد زیادی این موانع را در بخش های دولتی از پیش پای شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستِ «دولت» برای حمایت از دانش بنیان ها باز شده است

دستِ «دولت» برای حمایت از دانش بنیان ها باز شده است