مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-31اجتماعي

افزایش چهار برابری روزهای ناسالم زنگ خطری جدی برای قم است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 22 روز ناسالم بوده است، گفت: تعداد روزهای ناسالم در مدت مشابه سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید رضا موسوی مشکینی در برنامه زنده رادیویی مردم و مسؤولان در سخنانی اظهار داشت: امروز محیط زیست به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل شده و متأسفانه دهه ها غفلت از این موضوع خطیر و حساس، چالش ها و معضلات بسیاری را بوجود آورده است.

وی با اشاره به شرایط خاص اکولوژیکی استان قم، خاطرنشان کرد: قم با وجود شرایط نامناسب آبی، خشکسالی و وسعت اندک جغرافیایی، توان تحمل بارگزاری بیش از حد صنعتی و جمعیتی حال حاضر را نداشته و همین امر سبب بروز مشکلاتی شده که سلامت مردم را با مخاطره مواجه کرده است.

وی همچنین قطع حقابه های زیست محیطی استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز با خشکسالی مستمر و قطع حقابه ها، تالاب های قم از فرصتی ارزشمند، به تهدیدی بالقوه تبدیل شده و در اراضی پیرامون تالاب ها، کانون های فعال گرد و غبار شکل گرفته است که با کمترین وزش باد، ریزگردها را به کام مردم می فرستند.

افزایش چشمگیر تعداد روزهای ناسالم، زنگ خطری جدی برای قم است  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه از ابتدای سالج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چهار برابری روزهای ناسالم زنگ خطری جدی برای قم است

افزایش چهار برابری روزهای ناسالم زنگ خطری جدی برای قم است