مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-31سياسي

یک کارشناس مذهبی: حمله به اسلام و ایران، راه دیده شدن «عنکبوت مقدس» بود


یک کارشناس مذهبی راه دیده شدن در جشنواره ای مثل کن را حمله به اسلام و ایران دانست و گفت: هجمه علیه اسلام در طول تاریخ وجود داشته و امروز هم با ابزار هایی مانند سینما شدت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس فیلم عنکبوت مقدس با هدف قرار دادن مقدسات اسلام و شیعه و همچنین متهم کردن مردم به حمایت از جنایت، نهایت سیاه نمایی را انجام داد و اینگونه در جشنواره سراسر سیاسی کن جوایزی را کسب کرد.

همه ادیان مقدساتی دارند و پیروان آنها تا پای جان ایستاده اند حجت الاسلام علیرضا رضازاده، کارشناس مذهبی در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه هر آیینی و مرامی بر اصولی استوار شده است، گفت: ادیان برای اصولشان، تقدسی خاص قائل هستند؛ به طوری که هیچ آیینی بدون اشخاص و یا اشیاء مقدس، وجود ندارد.

 بدیهی است که پیروان هر آیین به مقدسات خویش احترام می ورزند و هیچ گاه از اهداء مال خود و یا جان شیرین خویش برای حفظ حرمت آنها دریغ نمی دارند.

خداوند در این زمینه می فرماید: وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ و هرکس شعائر الهی را بزرگ شمارد، این عمل وی نشانه پیراستگی دل اوست.

(حج آیه 32) وی ادامه داد: وجود مقدسات در هر آیینی، دلیلی برای زایل نشدن روحیه اعتماد پیروان آن آیین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس مذهبی: حمله به اسلام و ایران، راه دیده شدن «عنکبوت مقدس» بود

یک کارشناس مذهبی: حمله به اسلام و ایران، راه دیده شدن «عنکبوت مقدس» بود