مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-31اجتماعي

امسال 50 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی تکمیل می شود


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تکمیل 50 کیلومتر کریدور شمالغرب کشور طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهارداشت: در حال حاضر، عملیات راهسازی در 130 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی در دست اجراست.

وی در بازدید از روند اجرایی کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان غربی محدوده محورهای ارومیه_مهاباد، میاندوآب_بوکان افزود: برنامه ریزی شده امسال 50 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی تکمیل شود و ساخت این گذرگاه بین المللی در 10 جبهه کاری محورهای ارومیه_مهاباد، میاندوآب مهاباد، میاندوآب _بوکان، قطعه 4و 5 محور سلماس_خوی و سه راهی ایواوغلی_گیت در حال اجراست.

  مدیر کل راه و شهرسازی با اعلام اینکه 563 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی واقع شدە، افزود:  تاکنون 135 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در بخش جنوب آذربایجان غربی زیربار ترافیک رفته و کل پروژه 78 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

  حمزه لو اظهار کرد: نقشه راه توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی حول محور اتمام کریدور بزرگراهی غرب کشور ترسیم شده و بر این مبنا باید از تمام ظرفیت های موجود برای اتمام این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 50 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی تکمیل می شود

امسال 50 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی تکمیل می شود