مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 04:572022-06-01ورزشي

از هرج و مرج پاریسی تا جشن باشکوه پارسی مقابل چشمان فیفا


جشن قهرمانی تیم استقلال در لیگ برتر بیست و یکم نمایشی از اقتدار، شکوه، امنیت کشور و اشتیاق مردم به فوتبال مقابل چشمان نمایندگان فیفا و AFC بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در آخرین مسابقه فصل استقلال با نفت مسجدسلیمان ظرفیت ورزشگاه آزادی بعد از مدت ها تکمیل شد تا به نوعی جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیست ویکم به نوعی جشن پایان کرونا در فوتبال کشور هم شود.

حضور 100 هزار نفری در ورزشگاه در حالیکه بیش از چندین هزار تماشاگر پشت در مانده بودند بیش از هرچیز بیانگر علاقه و اهمیت فوتبال برای مردم کشورمان دارد.

دیدن ورزشگاهی که در آن جای سوزن انداختن نبود همه را به وجد آورده و نمایندگان فیفا و AFC که برای شرکت در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به ایران سفر کرده بودند را حیرت زده و انگشت به دهان کرده بود.

البته اشکالاتی هم وجود داشت مثل اینکه برخی تماشاگران بلیت به دست بیرون ورزشگاه ماندند، اما برخی بدون بلیت به ورزشگاه آمدند ولی دیدن ورزشگاهی 100هزار نفری به رنگ آبی بیانگر شکوه، اقتدار و امنیت کشورمان بود.

این جمعیت بعد از شرکت در جشن قهرمانی استقلال با سرخوشی و نشاط و بدون کوچکترین مشکلی ورزشگاه را ترک کردند تا شب خاطره انگیزی را برای خود و لیگ برترمان رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هرج و مرج پاریسی تا جشن باشکوه پارسی مقابل چشمان فیفا

از هرج و مرج پاریسی تا جشن باشکوه پارسی مقابل چشمان فیفا