مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-01سياسي

انتقاد تند خباز از عملکرد مجلس یازدهم


نمایندگان این مجلس راهی را رفتند که پل های پشت سر را هم خراب کردند و راه برگشت ندارند، مگر آنکه با تصمیم انقلابی وزرای ناکارآمد دولت را استیضاح کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فردا، مجلس یازدهم وارد نیمه دوم دوره خود شد و با وجود شعارهای انقلابی، تاکنون نتوانسته حتی یک دستاورد که نشانه انقلابی گری اش باشد ارائه دهد.

محمدرضا خباز درباره ناتوانی مجلس یازدهم در استیضاح وزرا گفت: مجلس یازدهم با یکسری شعارهایی روی کار آمد که هیچ اعتقادی به آن شعارها نداشت.

به عبارت بهتر جلب توجه و مصرف تبلیغاتی تنها دلایل طرح آن شعارها بودند.

وی افزود: شعاردهندگان سه گروه بودند، گروه نخست در پشت صحنه قرار داشتند و آگاهانه این شعارها را طراحی کردند اما قصد اجرای این شعارها را نداشتند و امروز نیز قدرت مجلس دست آنهاست.

گروه دوم نمایندگان ساده لوحی بودند که این شعارها را باور داشتند و فکر می کردند اگر به مجلس بروند با شق القمر مشکلات کشور را حل خواهند کرد و این افتخار برای آنها خواهد ماند.

گروه سوم نمایندگان بودند که اساسا صلاحیت تصدی این جایگاه را نداشتند چون سطح شان در حد مدیر یک دبستان و مدیریت کارهای جزیی بود بنابراین در دوره نمایندگی تنها دنباله روی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند خباز از عملکرد مجلس یازدهم

انتقاد تند خباز از عملکرد مجلس یازدهم