مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-01حوادث

آزادسازی 14 هزار متر اراضی کشاورزی در ساری


فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی 14هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزش 275 میلیارد ریال در منطقه ییلاقی ساری از چنگ یکی از زمین خواران خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی در گفت وگویی اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و در پی تصرف غیرقانونی اراضی کشاورزی و ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق ییلاقی از توابع شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران پس از هماهنگی های قضایی با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در اقدامی عملیاتی، 14 هزار متر از زمین های تصرف شده از چنگ متهم را رها سازی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، ارزش زمین رهاسازی شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 275 میلیارد ریال عنوان کرد و اضافه کرد: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

میرزایی با اشاره به اینکه حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ساخت و سازهای غیرقانونی و تفکیک اراضی ملی و کشاورزی، مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 14 هزار متر اراضی کشاورزی در ساری

آزادسازی 14 هزار متر اراضی کشاورزی در ساری