رضایت مترو تهران از خدمات بیمه رازیقائم مقام مدیرعامل مترو تهران، ارائه خدمات بیمه رازی به این شرکت را قابل قبول دانست و گفت: همکاران مترو تهران از خدمات دریافتی بیمه رازی رضایت حداکثری دارند. - اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ، علی رزم آور- قائم مقام مدیرعامل مترو تهران که مهمان سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی بود، گفت: مهمترین وظیفه شرکت مترو تهران و حومه ارائه خدمات مناسب به همکاران و مسافران است که تا به امروز در این زمینه موفق عمل کرده است، همچنین امید می رود ارائه خدمات این شرکت روز به روز افزایش یابد. او ادامه داد: ارائه خدمات مناسب از سوی این شرکت در دو بعد کمی و کیفی است که از نمونه های این تفکر می توان به افزایش تعداد قطارها و ایستگاه های تهران و حومه در کنار افزایش آرامش خاطر مسافران در طول سفر اشاره کرد. رزم آور با بیان اینکه شرکت مترو تهران و حومه دارای 7150 نیروی مستقیم و حدود 2 هزار نیروی غیرمستقیم است، خاطرنشان کرد: در طول مدت همکاری مترو تهران با بیمه رازی، این مجموعه رضایت حداکثری را از خدمات بیمه رازی دارد. قائم مقام مدیرعامل مترو تهران و حومه در رابطه با حادثه مترو تهران که در سال گذشته رخ داد، تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته حادثه دلخراشی رخ داد و ناراحتی جامعه را به همراه داشت اما نقاط مثبت فراوانی برای این برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |