مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 17:122022-06-01سياسي

اختصاص 100 دستگاه اتوبوس برای اعزام 4 هزار زائر سمنانی به مرقد امام (ره)


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: تمهیدات لازم برای اعزام چهار هزار نفر از زائران این استان با 100 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، هماهنگی لازم به منظور اعزام زائران به مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، با انجمن صنفی شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر استان سمنان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به پیشنهاد ستاد مردمی برگزاری مراسم و ستادهای شهرستانی، استان سمنان درخواست اعزام چهار هزار زائر را داده است که 100 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران این استان آماده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان افزود: در این بین انجمن صنفی شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر این استان با هماهنگی شرکت ها و رانندگان زیر پوشش تمهیدات لازم ناوگان برای جایگزینی خودروهای خراب و در راه مانده را پیش بینی کرده است.

منصورکیایی با بیان اینکه انجمن صنفی شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر استان سمنان و مدیران شرکت های حمل و نقل مسافر نسبت به نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 دستگاه اتوبوس برای اعزام 4 هزار زائر سمنانی به مرقد امام (ره)

اختصاص 100 دستگاه اتوبوس برای اعزام 4 هزار زائر سمنانی به مرقد امام (ره)