مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 19:322022-06-01سياسي

استاندار یزد: برنامه های تحولی یزد نوین برای نخبگان و مردم تبیین شود


استاندار یزد بر تبیین برنامه های تحولی یزد نوین برای نخبگان و مردم استان تاکید کرد و گفت: رمز موفقیت یک استان اتکاء و استفاده از ظرفیت، اختیارات و منابع داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی در نهمین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان که با محوریت ارائه گزارش اقدامات برنامه های تحولی حوزه گردشگری برگزار شد، با اشاره به رسالت مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، اظهار کرد: برنامه های تحولی یزد نوین با هدف انجام کارهای بزرگ و جدید در استان شکل گرفته که ساماندهی و توسعه فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد یکی از این طرحهاست.

وی ایجاد و راه اندازی باند دوم فرودگاه یزد را برای استان مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: نگاه مسئولان به فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد باید برای صد سال آینده باشد و با این دید ساماندهی آن را دنبال کنند.

استاندار توسعه حمل و نقل ریلی استان را برای رفاه هرچه بیشتر مردم دارالعباده حائزاهمیت خواند و گفت: دستگاه متولی باید با جدیت مساله صدور مجوز شرکت مسافربری را پیگیری کند.

فاطمی با بیان این که باید سهمیه استان در قطارهای عبوری را افزایش داد، گفت: دستگاه های ذیربط باید جوابگوی مردم باشند و اقدامات خود را در راستای حل مشکلات حمل و نقل ریلی برای مردم شرح دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: برنامه های تحولی یزد نوین برای نخبگان و مردم تبیین شود

استاندار یزد: برنامه های تحولی یزد نوین برای نخبگان و مردم تبیین شود