مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 22:172022-06-01اجتماعي

خروج بیش از 408 هزار خودرو از استان تهران در طی روز چهارشنبه


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که در حال حاضر ترافیک روان را در محورهای استان تهران شاهد هستیم، گفت: بالغ بر 408 هزار خودرو از صبح روز چهارشنبه تا الان از استان تهران خارج شده اند.

- عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، برخی از محورهای استان تهران از بعد از ظهر امروز شاهد بار ترافیکی بودند اما در حال حاضر در تمامی محورهای استان تهران، ترافیک روان است.

وی گفت: از بامداد روز چهارشنبه 11 خرداد و بر اساس گزارش های ارسالی از طریق دوربین ها، 408 هزار و 403 خودرو تا این لحظه از استان تهران خارج شدند.

مصدقی با اشاره به این که تا این لحظه مشکل خاصی در محورهای استان تهران وجود نداشت، بیان کرد: بر اساس دوربین های نظارتی، 324 هزار و 771 خودرو نیز وارد محدوده استان تهران شدند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اضافه کرد: بر اساس گزارش هواشناسی، هوا تا شنبه صاف و از شنبه نیمه ابری خواهد شد و هموطنان می توانند قبل از عزیمت به سفر، با شماری گیری 141 از آخرین وضعیت راه ها، مطلع شوند.

انتهای پیام/67029


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج بیش از 408 هزار خودرو از استان تهران در طی روز چهارشنبه

خروج بیش از 408 هزار خودرو از استان تهران در طی روز چهارشنبه