مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 14:072022-06-02ورزشي

سجادی: جوانان هریس نباید دغدغه نبود امکانات ورزشی داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان هریس عنوان کرد: از مدیران و مسئولان شهرستانی بی نهایت متشکرم که گزارش جامع و کاملی از مشکلاتی که مردم شریف هریس دارند ارائه دادند.

وی ادامه داد: یک جوانی در شهر هریس سالن و اماکن ورزشی لازم برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان را مطالبه کرد و عرق ملی این جوان در سخنانش مشهود بود و ماهم در این سفر در خواست جوانان غیور و انقلابی شهرستان را اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صحبت های رییس جمهور مبنی بر دیدار و گفت وگوبا مردم، گفت: شخص جناب آقای رییس جمهور بارها به بنده و دیگر وزاری کشور تاکید دارند که وقتی با مردم صحبت می کنیم، حتما از درد اصلی این عزیزان مطلع شویم تا بتوانیم راهکارهای لازم را ارائه داده و به خوبی مشکلات مردم را تسهیل و رفع کنیم.

سجادی افزود: حدود 4 هزار سمن فعال در کشور داریم و حدود 500 سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می شوند که ظرفیت خوبی برای فعالیتهای جوانان در زمینه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت و نظایر اینها است.

وی اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب بر تشکیل هیئت های اندیشه ورزش در وزارتخانه ها تاکید کرده اند که معا ونت های مختلف به ویژه معاون جوانان وزارت ابن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: جوانان هریس نباید دغدغه نبود امکانات ورزشی داشته باشند

سجادی: جوانان هریس نباید دغدغه نبود امکانات ورزشی داشته باشند