مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 22:022022-06-02اجتماعي

شهرستان شهریار نیازمند احداث مدارس بیشتر است


فرماندار شهریار با اشاره به جمعیت دانش آموزی 170 هزار نفری شهرستان شهریار و لزوم استفاده از ظرفیت کمیساریای عالی پناهندگان برای 17 هزار دانش آموز اتباع خارجی، - امیرعباس شفیع زاده فرماندار شهریار امروز در حاشیه بازدید از پروژه های آموزشی در حال احداث شهر باغستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز دومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان به منظور بررسی مباحث و مشکلات آموزشی در شهر باغستان برگزار شد و پس از آن نیز از تعدادی از مدارس در حال احداث بازدید شد.

وی با اشاره به تلاش برای رفع تنگناهای موجود به منظور بهره برداری از مدارس مذکور برای سال تحصیلی جدید، افزود: منطقه آموزشی شهرستان شهریار با 170 هزار نفر دانش آموز به عنوان بزرگترین منطقه دانش آموزی کشور و 17 هزار نفر دانش آموز اتباع است و به دنبال استفاده از ظرفیت کمیساریای عالی پناهندگان در این حوزه هستیم.

فرماندار شهریار بیان کرد: محدودیت هایی در حوزه سرانه آموزشی و با توجه به تراکم بالا در برخی مناطق داریم و برای سال تحصیلی جدید به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت های عمومی، خیرساز، شهرداری ها و الزام به اجرای تعهدات انبوه سازان هستیم.

محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان نیز در حاشیه این بازدید، گفت: شهر باغستان به تبع غرب استان تهران همه ساله با افزایش جمعیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان شهریار نیازمند احداث مدارس بیشتر است

شهرستان شهریار نیازمند احداث مدارس بیشتر است