مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 22:172022-06-02حوادث

پرواز بالگرد اورژانس آمل برای نجات بیمار 70 ساله نوری


مرد 70 ساله اهل شهر بلده مازندران که دچار حمله قلبی شد توسط بالگرد هوایی اورژانس 115 آمل به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، شمال کشور این روزها شاهد ترافیک سنگین و بسیار سنگین در مبادی ورودی از جنوب کشور است.

یکی از مشکلاتی که حجم سنگین تردد مسافران تعطیلات روزهای آینده برای هم استانی ها ایجاد می کند امدادرسانی حین بروز مشکلات قلبی و مغزی است.

آسمان شهرستان آمل امروز شاهد به پرواز درآمدن بالگرد هوایی 115 شهید صادقی بوده است که از آمل به مقصد شهر بلده شهرستان نور به پرواز درآمد تا بیمار 70 ساله دچار عارضه قلبی را به مرکز درمانی برساند.

تنها بالگرد هوایی اورژانس 115 مازندران مستقر در شهرستان آمل پس از عملیات اولیه درمانی و پیش بیمارستانی مرد 70 ساله اهل شهر بلده که به درمانگاه این شهر مراجعه کرده بود، را به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل کرد.

پرستاران و کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) آمل بلافاصله پس از فرود بالگرد هوایی 115 بیمار را برای درمان تکمیلی مهیا کردند و خوشبختانه جان سالم به در برد.

بیمار 70 ساله با ضعف، بی حالی، آنفارکتوس قلبی و تاکی کاردی بطنی بوده و پس از تماس مرکز EOC استان و مرکز 115 با بالگرد هوایی به بیمارستان امام خمینی(ره) آمل منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز بالگرد اورژانس آمل برای نجات بیمار 70 ساله نوری

پرواز بالگرد اورژانس آمل برای نجات بیمار 70 ساله نوری