مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 15:522022-06-03سياسي

فیلم عنکبوت مقدس در راستای اسلام هراسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی امام جمعه اراک ظهر امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد:  محتوای ضداسلامی فیلم عنکبوت مقدس در راستای اسلام هراسی و ایران هراسی بوده و توطئه ای از سوی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی گفت: شلعه عشق به ولایت و اهل بیت در بین ایرانیان شعله ای خاموش نشدنی و اعتقاد و ایمان به اهل بیت با باور های عمیق میلیون ها انسان عجین شده است.

  امام جمعه اراک ضمن محکوم کردن ساخت این فیلم ضد اسلامی بیان کرد: افرادی که با عنوان هنرمند ایرانی در جهت منافع بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب گام برمی دارند باید بدانند هیچ جایگاهی در بین ایرانیان ندارند و چیزی جز خفت و خواری نصیبشان نخواهد شد.

دری نجف آبادی با اشاره به مشکلات شرکت آذرآب اراک عنوان کرد: به منظور حل مشکلات این کارخانه بزرگ مسؤولان استان از سه ماه گذشته پای کار آمده و با برگزاری جلسات و پیگیری های مختلف درصدد حل مشکلات این واحد بزرگ برآمده اند.

وی تصریح کرد: مسؤولین استانی جلسات متعدد و مکرری با مسؤولان  کشوری برگزار  کردند تا قدمی در راستای حل این واحد بردارند،  که تاکنون نیز با موفقیت های همراه بوده، اما در این شرایط ناآرام کشور که برجام هنوز به نتیجه نرسیده، عده ای گرگ دست به کار شده تا مانع حل مشکلات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم عنکبوت مقدس در راستای اسلام هراسی است

فیلم عنکبوت مقدس در راستای اسلام هراسی است