مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 21:322022-06-03اجتماعي

شاخص عملکرد محیط زیستی ایران در 10 سال گذشته مثبت ارزیابی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لیلا زمانی مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انتشار شاخص عملکرد زیست محیطی (EPI) سال 2022 توسط دانشگاه ییل، - مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست از انتشار گزارش عملکرد زیست محیطی (EPI) 2022 خبر داد و گفت: در این نسخه از گزارش، روند عملکرد 10 ساله ایران مثبت ارزیابی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لیلا زمانی مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انتشار شاخص عملکرد زیست محیطی (EPI) سال 2022 توسط دانشگاه ییل، اظهار کرد: در این نسخه از گزارش، 180 کشور در 11 طبقه موضوعی با استفاده از 40 شاخص عملکردی در سه حوزه تغییرات آب و هوا، سلامت محیط زیست و سرزندگی اکوسیستم رتبه بندی شدند.

وی با بیان اینکه این شاخص ها در مقیاس ملی میزان نزدیکی کشور ها به اهداف تعیین شده سیاست زیست محیطی را ارائه می دهند، افزود: شاخص های EPI راهی برای شناسایی چالش ها، تعیین اهداف، ردیابی روندها، درک نتایج و شناسایی بهترین اقدامات سیاستی کشور ها را فراهم می کند.

مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پیشرفت های گزارش نسخه 2022 نسبت به نسخه های پیشین، گفت: این نسخه نسبت به 8 نسخه قبلی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص عملکرد محیط زیستی ایران در 10 سال گذشته مثبت ارزیابی شد

شاخص عملکرد محیط زیستی ایران در 10 سال گذشته مثبت ارزیابی شد