مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 10:122022-06-04سياسي

هنرمندان و فرهنگیان پاسخی قاطع به «خانه عنکبوت» بدهند


فیلم خانه عنکبوت توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) و با هدف ایران هراسی و اسلامی هراسی است که از هنرمندان و اهالی فرهنگ درخواست می شود با تولید آثار فاخر پاسخی قاطع به این جریان های مسموم و عناصر مفلوک بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده صبح امروز در جمع برخی هنرمندان این شهرسنان با انتقاد از فیلم عنکبوت مقدس، اظهار کرد: این فیلم بخشی از جنگ ترکیبی و سیاست همیشگی دشمنان است که ساخت آن با هدف اسلام هراسی و ایران هراسی و در کنار آن قداست شکنی از مقدسات انجام شده است.

لذا از هنرمندان و اهالی فرهنگ که دغدغه اسلام و ایران دارند می خواهیم پاسخ این جریان های مسموم و عناصر مفلوک را با تولیدات فاخر و اثرگذار بدهند.

وی سپس مقابله با ابعاد مختلف تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی (ره) را از ابعاد مهم جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: امروز عده ای تلاش می کنند شخصیت، اندیشه، عملکرد و سلوک دینی امام را تحریف کنند.

امام خمینی مؤمن به خدا، مردم و به هدف بود، خودش را مقابل پروردگار عبد می دید و البته یک انقلابی به تمام معنا بود که قدرت های مادی نسبت به ایشان همواره غضبناک و هراسان بودند.

امام جمعه بخش بهمن با بیان این که راه نجات کشور و ادامه راه انقلاب با منظومه و خط فکری امام ممکن است، گفت: اصولی که امام به آن معت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان و فرهنگیان پاسخی قاطع به «خانه عنکبوت» بدهند

هنرمندان و فرهنگیان پاسخی قاطع به «خانه عنکبوت» بدهند