مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-04اجتماعي

فرونشست زمین در کرج/ ساختمان های اطراف تخلیه شد


با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری پس از رفع خطر در اولین اقدام تخلیه ساختمان های مجاور و در معرض خطر در دستور کار قرار گرفت که به لطف خداوند هیچگونه خسارت جانی به وجود نیامد.

- در پی فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهر کرج از اتخاذ تمهیدات ایمنی با حضور ماشین آلات و اکیپ های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند در راستای ایمن سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا خسروی روز شنبه 14 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به محض اطلاع از فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند همراه با اکیپ آتشنشانی در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات اولیه پیشگیری از وقوع بحران به سرعت و طبق پروتکل های ایمنی و با مشورت و اطلاعِ مقامات بالادستی عملیاتی شد و الحمدلله هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت.

وی افزود: با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری پس از رفع خطر در اولین اقدام تخلیه ساختمان های مجاور و در معرض خطر در دستور کار قرار گرفت که به لطف خداوند هیچگونه خسارت جانی به وجود نیامد.

خسروی اظهار کرد: با به کارگیری بیل مکانیکی، چهار دستگاه کامیون و لودر، سه دستگاه نیسان و 20 نفر نیروی انسانی عملیات گودبرداری، تخلیه و ایمن سازی محل حادثه انجام پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست زمین در کرج/ ساختمان های اطراف تخلیه شد

فرونشست زمین در کرج/ ساختمان های اطراف تخلیه شد