مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 12:272022-06-04سياسي

آماده باش هلال احمر یزد در سفرهای بین شهری همزمان با سالگر ارتحال امام (ره)


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آماده باش عوامل امدادی استان برای پوشش امدادی تعطیلات و افزایش سفرهای بین شهری با توجه به تعطیلات پیش رو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر محسن حرازی زاده یزدی ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که نیروهای امدادی هلال احمر در آماده باش کامل برای خدمت رسانی به مردم هستند، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قرار داشتن استان یزد در مسیر تردد زائران علی بن موسی الرضا(ع) و احتمال افزایش سفرهای بین شهری، امدادگران و نجاتگران استان در پایگاه های امداد و نجات در ورودی و خروجی و محورهای مواصلاتی استان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: 11 پایگاه و پست امداد و نجات جاده ای و یک پایگاه کوهستان و همچنین کشیک اضطراری شعب به علاوه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC)، تیم واکنش سریع و تیم آنست(سگ های جست وجو و نجات) استان در قالب بیش از 80 امدادگر و نجاتگر با بکارگیری 12 دستگاه آمبولانس، 11 دستگاه خودروی نجات  از 12 تا 16 خرداد ماه آماده ی پوشش حوادث احتمالی هستند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان این که بالگرد این سازمان در مرکز امداد هوایی استان مستقر است، گفت: همچنین با توجه به قرار داشتن استان یزد در مسیر تردد زائران علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر یزد در سفرهای بین شهری همزمان با سالگر ارتحال امام (ره)

آماده باش هلال احمر یزد در سفرهای بین شهری همزمان با سالگر ارتحال امام (ره)