مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 20:122022-06-04سياسي

امام با سلوک عملی سرفصل آزادگی و ایمان در تاریخ معاصر ملت ایران شد


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: امام خمینی بزرگ مردی بود که با سلوک علمی و عملی و با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عصر امروز در گفت وگویی به مناسبت سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل (ره) اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

وی افزود: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با سلوک علمی و عملی وبا پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم رقم زد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که یوم الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: این قیام نقطه عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه بیداد در کشورمان بود که به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد و تا سقوط رژیم شاهنشاهی تداوم یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام با سلوک عملی سرفصل آزادگی و ایمان در تاریخ معاصر ملت ایران شد

امام با سلوک عملی سرفصل آزادگی و ایمان در تاریخ معاصر ملت ایران شد