مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-05سياسي

حضور کاروان رضوی در شمالی ترین نقطه هرمزگان


کاروان زیرسایه خورشید در استان هرمزگان برنامه های خود در پنجمین روز از دهه مبارک کرامت را به شهرستان حاجی آباد اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان در پنجمین روز از دهه مبارک کرامت برنامه های خود را به شهرستان حاجی آباد اختصاص داد.

این کاروان از ساعت هشت صبح با استقبال مردمی در روستای سرچاهان برنامه های خود در این شهرستان را آغاز کرد و بعد از حضور در آستان مقدس امامزادگان حضرت سید محمد و سید نظام الدین(ع) برنامه های خود در شهر حاجی آباد آغاز کرد.

  این کاروان ابتدا به عیادت یکی از بیماران صعب العلاج شهر حاجی آباد رفته و پس از متبرک کردن فضای منزل این بیمار و دعا و توسل و مسئلت عافیت و سلامتی از آستان احدیت راهی منزل خادم الرضا(ع) مرحوم مسلم خدادادی از خادمیاران رضوی و مسئول سابق هماهنگی برنامه های زیر سایه خورشید در شهرستان حاجی آباد شدند و خادمین حرم مطهر رضوی حال و هوای این خانه را امام رضایی کردند و به پاس تلاش های این خادمیار رضوی از خانواده خدادای تجلیل به عمل آمد.

  خادمان حرم مطهر رضوی در ادامه راهی روستای باغات در شمالی ترین نقطه شهرستان حاجی آباد و استان هرمزگان شدند و در جمع پرشور مردم این روستا حاضر شدند و ضمن برگزاری نماز جماعت در این روستا مراسم پرچم گردانی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان رضوی در شمالی ترین نقطه هرمزگان

حضور کاروان رضوی در شمالی ترین نقطه هرمزگان