مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 07:272022-06-06فرهنگي

موضع گیری صریح و انقلابی وزارت ارشاد نسبت به فیلم «عنکبوت مقدس»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فیلم عنکبوت مقدس توسط وزیر ارشاد صریح و انقلابی بود.

- امین درخشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در واکنش به حواشی اخیر پیرامون فیلم عنکبوت مقدس اظهار کرد: فیلم موهن عنکبوت مقدس که در حقیقت عنکبوت سیاه است با هدف و محتوای شیعه هراسی و برگرفته از سیاست های خصمانه نظام سلطه برای اسلام ستیزی شیعه زدایی، ایران هراسی و هدف قرار دادن مقدسات و اعتقادات مردم ساخته شده که در واقع مورد توجه جشنواره ای قرار گرفت که ماموریت و هدفش همواره مشخص بوده است.

 وی با بیان این که موضع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص این فیلم توسط وزیر ارشاد و معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان و اعلام شده، تصریح کرد: هم در خصوص این موضوع و هم حواشی که بعضاً وجود داشته موضع گیری وزیر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت دوره های گذشته کاملاً صریح، شفاف روشن، انقلابی و برآمده از دل نیروهای دلسوز انقلاب و بر اساس و مبنای مکتب فکری و سیاسی امام و رهبری بوده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی به تمام معنا در میدان عمل بوده و نسبت به مسائلی که در تضاد با باورهای دینی و انقلابی باشد بدون هیچ تعارفی برای عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری صریح و انقلابی وزارت ارشاد نسبت به فیلم «عنکبوت مقدس»

موضع گیری صریح و انقلابی وزارت ارشاد نسبت به فیلم «عنکبوت مقدس»