مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-06اقتصادي

امکانات محدود منابع طبیعی سمنان پاسخگوی نیازها نیست


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: امکانات محدودی که مجموعه اداره کل منابع طبیعی استان سمنان دارد، پاسخگوی نیازهای اضطراری این بخش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: آماده سازی و تجهیز آزمایشگاه مرجع برای تشخیص کیفیت عسل به صورت جدی پیگیری و کمبود منابع مالی برای تکمیل این آزمایشگاه باید بررسی شود تا طرح، از طریق سازمان تحقیقات پیگیری و همچنین از اعتبارات استانی کمک گرفته شود.

وی با بیان اینکه تهدیدات زیستی در حوزه منابع طبیعی بسیار زیاد است، گفت: گستردگی جغرافیایی و پهناوری استان و امکانات محدودی که مجموعه اداره کل منابع طبیعی استان سمنان دارد، پاسخگوی نیازهای اضطراری این بخش نیست.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به تغییر اقلیم و تأثیر آن بر منابع طبیعی و محیط زیست گفت: گسترش بیابان و مشکلاتی که در آفات و بیماری در اراضی و جنگل ها با آن مواجه هستیم، نیازمند توجه بیشتر است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در حوزه منابع طبیعی، علاوه بر عوامل قهری و طبیعی، عوامل انسانی نیز هم مزید بر علت شده و عمده آتش سوزی ها و از بین رفتن تاغزارها بیشتر تحت تأثیر عوامل انسانی و نیازمند توجه بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات محدود منابع طبیعی سمنان پاسخگوی نیازها نیست

امکانات محدود منابع طبیعی سمنان پاسخگوی نیازها نیست