مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-06فرهنگي

بیش از 5 هزار معلم خواستار برخورد با عوامل فیلم عنکبوت مقدس شدند


بیش از 5 هزار معلم طی نامه ای خواستار برخورد با عوامل فیلم عنکبوت مقدس شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بیش از 5 هزار معلم طی نامه ای خواستار برخورد با عوامل فیلم عنکبوت مقدس شدند.

در این نامه آمده است: هفتاد و پنجمین جشنواره سیاسی کن مانند سال های گذشته با رویکردی ضد اسلامی و ضد ایرانی به کار خود پایان داد و به بازیگر زن شب نامه سخیف تصویری عنکبوت مقدس، جایزه بهترین بازیگر زن را اهدا کرد و این در حالی بود که بسیاری از صاحب نظران سینمای اروپا و اکثر تماشاگران شرکت کننده در جشنواره، این فیلم را مستحق ارزیابی ضعیف دانستند.

 مدیر یهودی اسلام ستیز کمپانی مترو پلی تن و حمایت یک میلیون و صد هزار یورویی مؤسسات اروپایی و به خصوص آلمانی ایجاب می کرد که به این فیلم دلهره آور و سخیف جایزه ای ولو به عنوان بازیگر اهدا شود.

عوامل وطن فروش تولید فیلم تلاش می کنند با محور قرار دادن یک قاتل زنجیره ای او را نماد ملت ایران قلمداد کنند و جامعه ایران را زن ستیز و حامی قاتلان زنجیره ای زنان معرفی نمایند در حالی که درباره همین فرد با حکم دادگاه کشور  اشد مجازات اعمال گردیده است.

از این ها بالاتر آنکه در قالب تصاویر، کارگردان تلاش می کند به عالی ترین ارزش های اعتقادی مردم ایران یعنی ساحت ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 5 هزار معلم خواستار برخورد با عوامل فیلم عنکبوت مقدس شدند

بیش از 5 هزار معلم خواستار برخورد با عوامل فیلم عنکبوت مقدس شدند