مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 12:172022-06-06فرهنگي

شرکت 450 مددجو زندانی ایلام در جشنواره کتابخوانی رضوی/ تجلیل از 5 مددجو برگزیده


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ویژه زندان های استان تعداد 450 نفر از مددجویان در این جشنواره شرکت کردند و از 5 نفر از مددجویان زندان و ندامتگاه شهرستان دره شهر تجلیل شد.

- سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شده که در این راستا اداره کل زندان های استان ایلام هم در این جشنواره مشارکت داشته است.

وی افزود: در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ویژه زندان های استان تعداد 450 نفر از مددجویان در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ادامه داد: 5 نفر از مددجویان زندان و ندامتگاه شهرستان دره شهر در بخش چهار گزینه ای جوانان و بزرگسال حائز رتبه برتر استانی و برگزیده که در پایان از منتخبین با اهدا لوح و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

وی گفت: آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با دهه کرامت با حضور خدام حامل پرچم متبرک رضوی با معرفی برگزیدگان بخش فردی و خانوادگی انجام می شود.

حیدری در پایان گفت: این مراسم روز سه شنبه 17 خرداد ماه 1401 راس ساعت 9 صبح در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 450 مددجو زندانی ایلام در جشنواره کتابخوانی رضوی/ تجلیل از 5 مددجو برگزیده

شرکت 450 مددجو زندانی ایلام در جشنواره کتابخوانی رضوی/ تجلیل از 5 مددجو برگزیده