مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 14:072022-06-06سياسي

لزوم ارائه خدمات بیمه ای برای درمان معتادان بی بضاعت


استاندار همدان با بیان اینکه زمینه استفاده از خدمات بیمه ای برای درمان معتادان بی بضاعت فراهم شود گفت: باید تمام معتادان به مراکز درمانی دسترسی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در 1401، که با حضور فرمانداران با بیان اینکه سرلوحه کار ما در مبارزه با مواد مخدر، اقدامات فرهنگی و پیشگیری است اظهار کرد: در این راستا، اجرای طرح یاری گران زندگی با مشارکت دستگاه های فرهنگی و آموزشی استان مورد تاکید است.

وی گفت: باید برگزاری و تداوم اجرای دوره تربیت مربی در بحث پیشگیری در دانشگاه های استان در راستای مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد.

  استاندار همدان با اشاره به اینکه برنامه های آموزشی با مشارکت دستگاه های اجرایی استان برای تمام اقشار و جامعه هدف، انجام و اجرایی شود افزود: صدا و سیما توجه ویژه ای به آموزش در خانواده و تولید برنامه در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما با نمایش تبعات خانمان سوز اعتیاد، می تواند در راستای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر نقش موثری داشته باشد اضافه کرد: اقدامات فرهنگی نقش موثری در مبارزه با مواد مخدر و کاهش مصرف آن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه خدمات بیمه ای برای درمان معتادان بی بضاعت

لزوم ارائه خدمات بیمه ای برای درمان معتادان بی بضاعت