مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-06اقتصادي

یک سوم اعتبارات «خوسف» در سال گذشته تخصیص یافت


سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه در سال گذشته اعتبار شهرستان خوسف 30 میلیارد تومان بوده است، گفت: از این میزان تنها کمتر از 10 میلیارد تومان آن هم از طریق اوراق تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، محمدعلی ایمانی، سرپرست فرمانداری خوسف در دهگردشی به روستاهای مزار شاه سلطان علی، روستای شیخ آباد و گولگ، اظهار داشت: در برخی از روستاها مردم از محرومیت رنج می برند و یکی از اهداف ما از سفرهای دهگردشی به منظور آشنا شدن با مشکلات مردم از نزدیک و دیدارهای چهره به چهره است.

وی با بیان اینکه مردمانی که در این روستاها سکونت دارند شایسته بهترین ها هستند، افزود: کمترین کاری که باید مسئولان انجام دهند همین  خدمت رسانی بوده که نهایت سعی و کوشش خود را خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری خوسف با تأکید بر اینکه در آستانه فصل بودجه و اعتبار قرار داریم، یادآور شد: رویکرد ما این بوده که در جاهایی که نیاز به کمک دارند را در اولویت قرار داده تا گوشه ای از محرومیت برطرف شود.

ایمانی با قدردانی از مردم، ادامه داد: مردمان این منطقه از معادن طلا هم برای ما  ارزشمندتر هستند و این افتخار بسیار بزرگی بوده چرا که همه مردم به عنوان گنج های ارزشمند این سرزمین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم اعتبارات «خوسف» در سال گذشته تخصیص یافت

یک سوم اعتبارات «خوسف» در سال گذشته تخصیص یافت