مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 16:222022-06-06سياسي

4 انتصاب جدید در سازمان تبلیغات اسلامی


رییس سازمان تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه ای دو مدیر، یک سرپرست و یک مشاور جدید این سازمان را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور احکامی جداگانه؛ حجت الاسلام محمدمهدی تجریشی را به عنوان مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در امور محتوایی بهینه از فضای مجازی در جهاد تبیین و نیز تقویت جبهه فرهنگی تبلیغی مقاومت اسلامی ، مهران عباسی را به عنوان سرپرست مؤسسه انتشارات امیرکبیر و حجت الاسلام علی اصغر سهرابی را به عنوان معاون راهبردی و توسعه راهبری سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام محمدجواد زهرایی را به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران منصوب کرد.

حجت الاسلام محمدمهدی تجریشی، پیش از این مدیر سابق اندیشکده مرصاد، مؤسس و مدیر سابق اندیشکده و مرکز راهبردی ورثه الانبیاء و معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی و عضو شورای علمی حوزه علمیه مشکات بوده است.

این در حالی است که وی دانش آموخته سطح 3 حوزه و سرپرست نویسندگان کتاب اطلس راهبران؛ تصویری از صحنه رقابت داعیان مذهب در جهان اهل سنت بوده است.

حجت الاسلام علی اصغر سهرابی نیز از شاگردان درس خارج مقام معظم رهبری بوده است و همچنین در حوزه علمیه قم از اساتیدی، چون حجج اسلام علیرضا امینی، یزدان پناه، رمضانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 انتصاب جدید در سازمان تبلیغات اسلامی

4 انتصاب جدید در سازمان تبلیغات اسلامی