مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 17:572022-06-06ورزشي

بازخوانی اتفاقات نهضت جنگل در برنامه پابه پای میرزا در رشت


مسؤول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «پا به پای میرزا در رشت» گفت: این برنامه با هدف بازخوانی اتفاقات نهضت جنگل به عنوان یک حرکت استکبارستیزی و استقلال خواهی مردم گیلان برگزار شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سجاد ستوده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه پا به پای میرزا در رشت اظهار کرد: این برنامه با هدف بازخوانی اتفاقات نهضت جنگل به عنوان یک حرکت استکبارستیزی و استقلال خواهی مردم گیلان همزمان با یکصد و دومین سالروز اعلام جمهوری ایران در گیلان از سوی میرزا کوچک جنگلی، در رشت برگزار شد.

  وی با بیان اینکه این ویژه برنامه به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز گیلان، سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد، افزود: 15 و در برخی اسناد 16 خرداد سال 1299 شمسی، میرزا کوچک جنگلی در راه اعاده استقلال و حاکمیت ملی ایران با انتشار بیانیه ای و با حضور بر سر قبر دکتر حشمت، الغای اصول سلطنت و تأسیس حکومت جمهوری ایران را در رشت اعلام کرد که این روز فرصت مناسبی برای مرور و بازخوانی نهضت جنگل است.

  مسؤول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رشت، شهر میرزاست، گفت: رشت پایتخت نهضت جنگل و شهر میرزاست، اما متاسفانه آن طور که باید به نماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی اتفاقات نهضت جنگل در برنامه پابه پای میرزا در رشت

بازخوانی اتفاقات نهضت جنگل در برنامه پابه پای میرزا در رشت